Bakoitzak bere blogean idatzi
ditugun testuak aztertu ondoren, ondorio garbi batzuetara iritsi gara.
Lehenik eta behin, esan dezakegu gure ibilbide akademikoan zehar
ez dugula teknologiarekin kontaktu handirik izan,liburuekin ikasi baitugu. Gaur
egun ordea, eskola gehienak IKT-ak
gehiago erabiltzen hasi dira, batez ere tablet-ak, ordenagailuak eta arbela
digitalak.
Adibidez, taldekide batek
batxilergoko bi urteetan liburuak erabili beharrean ordenagailua erabili zuen
lan tresna moduan, drive, prezi,power point, dropbox, Word…bezelako aplikazioak
erabiliz.
Denbora libreari dagokionez,
aipatu behar dugu, gure garaian, gure lagunekin igaroten genuela arratsalde
guztia, parkean zein herriko plazan. Beraz inguruko jendearekin sozializatzen
ginen, ez baigenuen mugikorrik ezta aparatu elektronikorik ere. Gaur egungo
egoera ikusita ordea, gauza asko aldatu direla hautematen dugu, eta ikusi dugu
sozializazioa sare sozialen bidez ematen dela.
Haurrak pantailaren atzean ezkutatuz aurrez aurreko egoerak sahiesten
dituzte.
Bestalde, generoa eta teknologiari
dagokionez, “mutilen” eta “nesken” jokuak bereizten dira mundu honetan. Haurrei
txikitatik erakusten zaie zein jokutan aritu behar diren, eta norbaitek ez badu
hori betetzen gaizki ikusia egoten da edo baztertuta sentí daiteke, izan ere,
besteek jarraitzen duten bidea ez duela jarraitzen ikustean zerbait gaizki
egiten ari dela iruditzen zaio eta bere ibilbidea erakutsi dioten hortara
moldatzen du.
Ezin izan dugu Movenote erabili eta WeVideo aplikazioaren bidez egin dugu bideoa.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina